tirsdag 4. mars 2014

Terrific Tuesday

I det siste har ho der mamma vore på jobb HEILE tida, og me må stå opp sjukt tidleg om morgonen. Når ho kjem og sei frå at det er morgon, spring eg og gøymer meg under dyna så eg skal sleppe å gå tur, men ho finn meg alltid uansett :( Etter me har vore ute å tissa, ligg eg framføre varmepumpa og furtar og er morgontrøytt. (Ja, eg er gretten om morgonen).
ZzzzzzZZzzzzZZzzZZzzz


Men i dag etter jobb, hadde me det artig. Me gjekk til ein stad der eg slepp å gå i band, og det er det beste eg veit. Spesielt på sånne dagar som i dag, når det er masse vind og masse lauv som bles som eg kan fange! Det som ikkje er så artig er når mamma kastar sånne svære pinnar til meg som du ser på biletet under. Eg prøver og prøver men eg får aldri til å løfte han uansett. Omg. 


Meg som er fin i sola i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar