torsdag 6. februar 2014

Throwback thursday

Haha, eg fann faktisk eit ganske artig bilete til dagens throwback thursday! Då eg var lita, dreiv eg og mamma og leikte ein leik som heiter agility. Det gjekk ut på at mamma dytta meg inni denne tunnelen, så sprang ho på andre sida og leika klovn der. Eg veit ikkje heilt kva ho eigentleg meinte, men som oftast la eg meg berre ned og tygde på denne lappen i enden (han var god, smakte litt betre enn tørrforet.... ^^), elles berre la eg meg og sov. Når eg låg her fekk eg nemleg fred frå søskenbarnet mitt (som var eitt og eit halvt år eller noko då). (PS: eg fekk fred heilt til ho kom og rulla heile tunnelen bortgjennom så eg spøy til slutt).

Her ligg eg og chiller mens mamma prøver å leike
Prøver å gøyme meg unna for å tygge på eit bein, men der kom søskenbarnet snikande, gitt... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar