torsdag 30. januar 2014

Seriøst, det står så mykje drit i avisa. Har heldigvis ny, stilig kaffekopp (IKEA) som gjer morgonen litt betre. Eigentleg er det berre teikneseriane som er verdt å lese (eg likar Pusur best, han ser så morosam ut å leike med!), grrrvoff. Og så er det sjukt artig å sjå på matmor når ho les den sida som heiter lesarinnlegg, for ho vert så fort sur av den sida. Hahalol. Det som òg er artig om morgonen er at eg veit at matmor vil at eg skal tisse fort når ho berre skal ut og hente avisa, så just for the lolz plar eg å sniffe rundt i ti minutt først liksom. Viss eg klarer å halde meg då, det er ikkje alltid så lett.

Anywayz, ha ein fin dag, hald deg unna avisa! Det er mykje betre å sniffe litt rundt, det er mykje nyhende i gamalt tiss, som mor mi sa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar